• Welcome to Mustang7G!

    If you're joining us from Mustang6G, then you may already have an account here!

    As long as you were registered on Mustang6G as of March 10, 2021 or earlier, then you can simply login here with the same username and password!

Finally received a VIN and scheduling today 7/13

ProdiGee

Member
Joined
Jun 20, 2023
Threads
1
Messages
18
Reaction score
38
Location
Maryland
Vehicle(s)
Jeep wrangler, Ford F150
October? Has anyone been scheduled for Sept? Friend of mine ordered his the day order banks opened and hasn't been scheduled yet 🙄
I just got an email yesterday saying mine is scheduled for September 18th. No window sticker yet, so I wonder if I am still able to make a change since it hasn’t been produced yet.

S650 Mustang Finally received a VIN and scheduling today 7/13 IMG_2008
 

missenow2011

Well-Known Member
Joined
Feb 27, 2023
Threads
3
Messages
109
Reaction score
66
Location
North Carolina
Vehicle(s)
2017 Ruby Red Mustang GT premium convertible
October? Has anyone been scheduled for Sept? Friend of mine ordered his the day order banks opened and hasn't been scheduled yet 🙄
I ordered mine on June 24th and received an email last night that my build date is September 25.
 

Darkness24

Well-Known Member
Joined
Mar 28, 2023
Threads
16
Messages
206
Reaction score
151
Location
US
Vehicle(s)
2011 Mustang Gt Ordered 2024 Dark Horse Premium
Ordered on 5/23. GT Premium 401A PP NP Active exhaust, mag ride.

Scheduled to be built week of October 2nd..... which mean probably late November delivery... which is usually right when I store the car in the winter... Will be too cold to apply ceramic coating then too... ugh
I just got an email yesterday saying mine is scheduled for September 18th. No window sticker yet, so I wonder if I am still able to make a change since it hasn’t been produced yet.

IMG_2008.jpeg
Alright I ordered my DH 3-28 & still no Build or VIn! Starting to get more than a little irritated now!
Sponsored

 
 




Top